dinsdag 18 augustus 2015

shoplog spanje | livelifefashion.nl ♡

het is nu alweer 2 dagen geleden dat ik veilig en wel ben terug gekomen uit Spanje,helaas. 2 weken Spanje is voor ons (het hele gezin) echt veel te kort volgend jaar gaan we 3 weken YAY!!! maar anyway ik heb hele leuke spulletjes in spanje weten te scoren! en die laat ik vandaag aan jullie zien incl. prijzen !


als eerste kocht ik deze leuke sandaaltjes/slippertjes op de boulevard in Guardemar deze pareltjes kocht ik op de dag van aankomst al. Ik kon ze gewoon niet laten staan en al helemaal niet voor
10,- !
 
 
 
deze superleuke tas met bloemetjes print, ga ik gebruiken voor het gymmen op school, en die kocht ik voor maar 3,- op de Lemon Tree Market hier hoefde ik dus niet af te dingen. Ik ben er echt blij mee en hij is van een wat dikker stof wat ook wel fijn, en niemand op school heeft die dus ik zal nooit mijn gymtas kwijtraken
 
dan deze prachtige en comfortabele portefeuille die ik samen met  mijn ''echte''(zo nep als kan) Michael Kors tas, en mijn nieuwe gymtas die ik even zo snel niet kon vinden om hem op de foto te zetten(de meeste van jullie hebben die toch al gezien op Instagram), dit kocht ik allemaal op de Lemon Tree market in Guardemar. voor samen maar 23,- ja ik heb veel lopen afdingen :)
 
 
een aantal dagen later werden mijn mama en ik door goede (Engelse) vrienden van ons die permanent in Spanje wonen uitgenodigd om  mee te gaan shoppen in La Zenia. volgens mijn moeder is La Zenia te vergelijken met Oberhausen  qua winkelcentrum onder de winkels en boven de restaurantjes ,en cafeetjes etc. super leuk trouwens en daar hebben ze een Kiki, Primark, H&M, Zara , Berhska, SuperDry, Vans  ,Bijou Brigitte, noem maar op van de duurdere winkels tot de outlet winkels. maar om op deze foto terug te komen van mijn moeder die met mij en onze vrienden mee was mocht ik deze 4 leuke BH'tjes uitzoeken  bij de Primark echt een aanrader want ze zitten echt fijn en zijn super goedkoop. Ook had ik ze  hard best hard nodig. En ja ik schaam me er niet voor ik bedoel we zijn toch allemaal meiden? iedereen heeft er toch wel een paar in de kast liggen?
 
 
*de laatste paar foto's die eraan komen zijn van het shoppen in La Zenia.   
 
 
dit leuke gebloemde kocht ik voor maarliest 9,95 in een super leuk winkeltje het is een crop-top met daaroverheen een langerghaakt open topje het is samen een geheel en het is een beetje een peachie kleur.
 
 
dit leuke witte topje kocht ik in het zelfde winkeltje als de Coral topje dit topje is helemaal wit en heeft rushes achter kun je het vast maken met een knoopje heel simpel maar daarom zo leuk! hier betaalde ik geloof ik 6,95 voor en uiteindelijk kwam ik met de 2 topjes op 16 nog wat uit hoe goedkoop!
 
 
en dan last best KIKO!!!! sorry sinds ik de Kiko store van binnen heb gezien en daar deze producten heb gehaald sta ik de dagen echt af te tellen voordat Kiko zich eindelijk in Eindhoven vestigt
ben ik sinds kort verslaafd aan Kiko? nee hoe kom je er bij hahah,ja ik kan oprecht zeggen  dat Kiko een heel erg fijn merk is goede kwaliteit en betaalbaar
de lakjes met de klok mee
lila 330
babyblauwe 525
babyroze 221
glitter271
 
en hier is dan de Kiko smart lipstick (*de kleur op de foto lijkt raar maar als je naar de webstite toe gaat zie je de juiste kleur )
de kleur is 920 Hot Pink
www.Kikomilano.nl als je hier even naar toe gaat en de smart 920 lipstick opzoekt krijg je het juiste resultaat!
 
 
dit waren al de spulletjes die ik heb geshopt in Spanje ik kijk echt weer uit naar volgend jaar voor mij duurt de vakantie nog een kleine 3 weekjes en dan is de pret voor mij ook weer voorbij, voor de gene die al naar school zijn heel veel suc6 dit schooljaar en zet hem op want goede cijfers beloont zich:)
veel liefs
XOXO Claudia
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten