vrijdag 28 augustus 2015

Beauty met Maaike | Livelifefashion ♡

dit is alweer het 2e review van de serie Beauty met
 en vandaag revew ik samen met maaike van @beautybymaaikex een babylips het review dat maaike schreef kun je op haar blog terug vinden www.beautybymaaikex.blogspot.com  . lees je gezellig mee?



1. Waarom is dit product een van je favoriete producten?
nou om eerlijk te zijn het is niet echt een van mijn favoriete producten het is een fijn product daar niet van,maar ik heb andere favorieten op mijn lijstje staan


2. Hoelang heb je het product al?
ik denk nu zo' 5 maanden


*



3. Hoe ben je aan het product gekomen?
ik zag het overal , op instgram, in de winkels, op We Heart it bij mij op school en daarom wilde ik er ook eentje hebben uiteindelijk heb ik er 6


4.wat vind je van de flacon?
leuk en erg vrolijk de naam van het product word ook erg goed aangegeven en dat vind ik altijd wel fijn.






5. Vind je het merk van het product een fijn merk?

ja ik vind Maybeline een fijn merk ik heb er niet heel veel van maar dat ligt aan mijn portefeuille, hihi


6.vind je de manier van aanbrengen fijn?
ja ik vind het een fijne manier

7. Is het gemakkelijk aan te brengen?
ja zlefs voor de baby's is het gemakkelijk aan te brengen

8. Dekt het product goed?
nee dat valt bij deze babylips erg mee je moet hier echt 4/5 keer over je lippen gaan wil je een mooi resultaat hebben







 


*


9. Dekt het product erg veel of juist erg weinig?
erg weinig naar mijn idee









10. Heb je nog wat te vertellen over het product?
toen ik babylips zag voor het eerst dacht ik "ik moet alle babylips hebben ze zijn fijn handig en compact" inmiddels is die grote liefde van mijn verdwenen sinds ik lipsticks heb maar babylips zijn erg fijn vooral als je een niet te dik kleurtje op je lippen wilt



*srry dat de 2 fotos waarbij het sterrtje staat gedraaid zijn. het probleem is alleen ik heb de foto's via de mail gestuurd alles stond hier rechtop en ik opende mijn mail op de laptop en het was gedraaid. sh*t is wat ik toen dacht op het moment ik hoop hier snel een oplossing voor te vinden want dit is niet erg prettig.

dit was mijn review over de babylips ik hoop dat je het leuk vond

veel liefs, Claudia
XOXO


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten