dinsdag 18 augustus 2015

nailart | livelifefashion.nl ♡

hey moppies er moest even een frisse start worden gemaakt op mijn blog, alles is in zoverre aangepast. Maar goed laat ik het hier maar niet over hebben. En laten we snel beginnen met de nailart die ik voor jullie in petto heb :) het is zelf een gemakkelijke nailart je hebt er wel ruim gezegd een uur voor nodig want het heeft me inclusief drogen iets minder als een uur gekost. lets start zou ik zeggen!
dit zijn de producten die ik voor deze "nailart" gebruikte
~kiko Milano  nailpolish nummer 211 dit is overigens het lichtroze lakje
~kiko Milano  nailpolish nummer 271 dit is overigens het zilver/glitter lakje
~washitape van de Hema
~steentjes van een niet zo bekend merk waar ik dus ook zo snel niet de naam van weet
~nagel uit elkaar houder van ik geloof van de HEMA maar die hebben we nu al zo lang dat ik het niet meer zeker weet, hihi
 dit zijn dus de gebruikte spullen p.s. later op de dag komt er ook nog een Spanje vakantie shoplog online ;)met onder andere de kiko Milano


S T A P  1.
wat moet je als allereerste doen?, juist je nagels (goed) reinigen.
tenzij je al maandenlang geen nagellak meer op hebt gehad dan is het in principe niet nodig
 
 
                                                                                                                           
              S T A P   2.
   zorg ervoor dat je nu deze nagel uit elkaar houder tussen je vingers doet want je zult net zien ben je een half uur bezig geweest met een hand en dan bots je ergens tegen aan en loop je een beschadiging op, daar zit niemand op te wachten geloof me!
 
 
 S T A P 3 .
vergeet niet eerst je nagels af te tapen voordat je aan je nailart begint. en hier zit het eerste laagje er al op. je kunt het misschien nog niet zo heel erg goed zien maar daar komt zo dadelijk wel verandering in !
 
 
S T A P 4.
 dit is de nagel na 2 laagjes boven en zoals je kunt zien heb ik om en om gelakt. dit vond ik net wat specialer dan allemaal hetzelfde. het is je natuurlijk niet verplicht om te doen, de keus is aan jou.



    
S T A P  5. 
als je boven bijv. de roze kleur hebt aangebracht is het leuker om dan onder de zilveren kleur aan te brengen en natuurlijk andersom zoals je hier kunt zien. op de lijn dat de 2 kleuren elkaar in principe raken heb ik in het midden een klein steentje aangebracht met speciale lijm hiervoor. ik had 5 zilveren steentjes die bracht ik aan op de nagels waar de zilveren kleur onder zat en ik had 5 roze steentjes en die bracht ik aan op de nagels waar de roze kleur onder zat zo kreeg ik voor mezelf een mooi gelijk gevoel! en dat was fijn, maar nogmaals als je deze nailart gaat uitproberen is het helemaal aan jezelf hoe je die gaat maken daar heb ik niks over te beslissen :)
 
 
dit is geen stap maar even een close-up zodat je het beter kunt zien en wat vind je ervan?
 
 
S T A P  6.
vergeet niet als alle nagels droog zijn om  een laagje topcoat aan te brengen op je nagels zo blijft de kleur beter zitten en het steentje natuurlijk ook.
 
 
en nog even een foto van mijn andere hand die verassend goed gelukt is!!!normaal dan zie je bij die hand bij mij dan tenminste wel wat on effenheden zitten maar hier eigenlijk niet!
 
 
ik hoop dat je dit artikel leuk vond, ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat want zo weet ik of ik zoiets ook voor de volgende keer  moet doen.
vond je deze nailart nu zo leuk dat je hem zelf wilt maken? maak er dan een foto van met de hasttag #claudiasnailartpinksilver en tag mij erin dan zal ik jou foto liken
 
heel veel liefs Claudia
XOXO  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten