donderdag 20 augustus 2015

Kiko Milano nagellak | livelifefashion ♡

vandaag ga ik voor jullie  4 Kiko Milano nagellakjes voor jullie reviewen. sinds ik in een van de Kiko Milano winkels ben geweest vind ik het make-up merk helemaal geweldig!zoals je misscien de afgelopen dagen hebt kunnen lezen op mijn blog of hebt kunnen zien op instagram. maargoed laat ik maar snel gaan beginnen.


laat  ik maar als eerste beginnen met dit baby roze lakje:
de kleur van het lakje lijk best roze maar als je het voor de 1e keer op je nagels aanbrengt lijkt het net een basecoat met een kleurtje.je moet dit kleurtje minimaal 3 aanbrengen voor een gewenst resultaat, dit vind ik persoonlijk wel jammer omdat na 3/4 lagen de lak niet goed mee blijft zitten hiermee bedoel ik dat de laag te dik word en dat vind ik in ieder geval niet fijn.
 
 
 
dit is het kleurtje en als je zo het flesje bekijkt zie je als het goed is een  best lichtroze kleur
dit effect krijg je dus na 3/4 keer pas op je nagels
 
 
 
en dit is de achterkant van het lakje
dit is de kleur 211 er staat geen naam bij maar vaak kun je de naam van de producten van Kiko Milano op de website vinden
* de link van de website van Kiko Milano komt onderaan dit artikel te staan.
 
 
 
 
dit is nummer twee uit mijn Kiko Milano lakjes(ik laat ze namelijk op chronologische volgorde zien van het laagste cijfer naar het hoogste cijfer)
hier kun je in principe zelf bepalen hoeveel laagjes je op je nagels wilt ik doe er vaak 2/3 laagjes op voor een mooi sprankelend resultaat.
 
 
zo ziet het lakje eruit in de flacon(flesje) ik vind het er erg feestelijk uitzien.en daarom sprak deze kleur mij ook echt aan
 
dit is de achterkant van het lakje en het is de kleur 271
 
 
 
dit is een van mijn meest favorieten kleuren ! hij dekt na 2 lagen echt goed( beter dan de 1e kleur die ik jullie liet zien) het is een mooi lila kleurtje voor de gene die mij nog niet goed kennen ik ben verliefd op dit soort kleurtjes. daarom had ik dit kleurtje ook als eerste vast  

dit is het kleurtje van de voorkant, het is eigenlijk precies het zelfde kleurtje als dat je na 2 keer op je nagels doet .

dit is de achterkant van het lakje en dit is de kleur 330
 
 
 
dit is ook all zo'n mooi en goed dekkend kleurtje dit is een baby blauw kleurtje met een lichte glans die je erg slecht op de foto kunt zien helaas.

dit is de voorkant van het lakje het heeft een leuk vrolijk kleurtje die mij erg aansprak toen ik in de Kiko Milano store was.
 
 
dit is de achterkant van het nagellakpotje en dit is de kleur 525
verder heb ik hier niks aan toe te voegen.
 
 
 
dit was mijn review over de 4 lakjes van Kiko Milano, die ik laatst haalde in Spanje
wil jij nu ook spullen van Kiko Milano maar woon je te ver weg van Amsterdam of Rotterdam? dat kan ga naar de website en bestel jou producten en volgens mij is het deze hele maand ook nog eens gratis verzending als je een bepaalde code invult meer informatie zie je op de website
en dan wil ik je alvast bedanken voor het lezen van mijn review
veel liefs Claudia
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten