maandag 24 augustus 2015

beauty met Tionne | livelifefashion ♡

hey fashionablers
in de serie "beauty met" ga ik samen met 5 mede bloggers stuk voor stuk 1 beautyproduct reviewen die wij allebei erg goed vinden en vandaag doe ik dit met lieve schat Tionne van het instagram account @bytionne_   vandaag review ik de I love extreme mascara (de roze versie hiervan) het review van tionne vind je op haar eigen blog https://bytionne.wordpress.com



1. Waarom is dit product een van je favoriete producten?
 de mascara heeft een fijn kwastje en klontert vrij weinig daarom behoort dit tot mijn favoriete mascara's


 2. Hoelang heb je het product al?
 ik denk nu een klein maandje ik heb deze gekocht in de speciale Kruidvat actie waar alle beauty producten 1+1 gratis waren



 3. Hoe ben je aan het product gekomen?
ik zag het vaker op foto's van mede bloggers en instagrammers en toen ik het zag liggen in de Kruidvat moest ik het wel meenemen om het uit te testen


4.wat vind je van de flacon?
:ik vind het er leuk uitzien mooi roze met grote zwarte letters zodat het extra goed opvalt


 5. Vind je het merk van het product een fijn merk?
ja ik vind Essence een fijn betaalbar merk met een goede kwaliteit


 6.vind je het kwastje fijn?
ja ik vind het een fijn kwastje best wel groot maar dat is niet te merken als je het aanbrengt



 7. Is het gemakkelijk aan te brengen?
ja


 8. Dekt het product goed?
ja ik hoef er altijd maar een laagje op te doen voor een goede dekking


 9. Klontert het product erg veel of juist erg weinig?
de keren dat ik de mascara heb gebruikt heeft de mascara erg weinig geklonterd wat ik zelf erg fijn vind !

 *


 10. Heb je nog wat te vertellen over het product?
ik vind het een fijn mascara niet heel erg duur en ik vond de samenwerking van mij en Tionne erg leuk bedankt hiervoor en ik hoop zoiets nog eens ooit met je te kunnen doen.♡





*sorry voor de ongelofelijke slechte fotokwaliteit hier word aan gewerkt
want met mijn verjaardags geld ga ik een camera kopen !!!



veel liefs Claudia
X♡X♡

1 opmerking:

  1. Hoi Claudia! ❤

    Super leuke review zeg 😍 Ook ik hoop dat ik in de toekomst nog een samenwerking met je mag doen.

    Liefs,
    Tionne.

    BeantwoordenVerwijderen